Thursday, October 14, 2010

JATUH CINTA!!!!

Sudah lama saya tidak melarikan tangan melakar kata di kata blog ini, mungkin kerana kesibukkan yang sengaja yang dibuat-buat dan juga kerana idea yang ada masih ingin diperam. Masih saya ingat, saya selalu memberi alasan apabila diajak teman sebilik (masuk 2 tahun kami bersama) untuk turut membuat blog sepertinya, mungkin saya tidak tertarik pada masa itu. Namun selepas itu, saya bagaikan orang yang baru kali pertama jatuh cinta, gila untuk terus mencurah idea-idea yang sedia ada ditambah dengan imaginasi dan fantasi saya. Satu keanehan yang saya rasakan dan begitu juga dengan minat saya terhadap lagu english. Saya cukup tidak mengemari lagu dalam bahasa english, barangkali ketidakpadaian saya bertutur yang menjadi kekangan ataupun sebagainya. Entah mengapa saya sekali lagi jatuh cinta akan lagu english yang dinyanyikan oleh MAHER ZAIN. Jatuh cinta itulah yang menyebabkan saya berulang kali mendengar lagu Maher zain terutamanya FOR THE REST OF MY LIFE sehinggakan keasyikan jatuh cinta itu mendorong saya menyalin setiap bait kata indah itu dan ditampal bersebelahan dengan nota-nota kesayangan saya.
    Saya coretkan kembali lirik lagunya untuk insan-insan yang bergelar kekasih kepada saya. Mungkin saudara semua akan turut jatuh cinta seperti saya. 


FOR THE REST OF MY LIFE
I praise Allah for sending me you my love
you found me home and sail with me
and i'm here with you
now let me let you know
you've opened my heart
i was always thinking that 
love was wrong
but everthing was changed when you came along oh oh..
and there's a couple words
i want to say
for the rest of my life
i'll be with you
i'll stay by your side
honest and true
till the end of my time~~~
i'll be loving you
loving you~~~
for the rest of my life
through days and nights 
i'll thank Allah
for open my eyes
now and forever i...
i'll be there for you~~`
i know that deep in my heart
i feel so blessed
when i think of you
and i ask Allah to bless all we do~~~
you're my wife and my friend and my strength
and i pray we're together in Jannah
now i found myself
i feel so strong
yes everthing was changed
when you came along oh oh...
and now that you're here
infront of me
i strongly feel love
and i have no doubt
and i'll sing it loud
that i will love you eternelly........

2 comments:

  1. 2 tandanya mung keno badi aku...heheee...citer umairah 2 lmbt lg kot...nk wt siap novel insaf 2...

    ReplyDelete
  2. Badi kow???asenyoo tangkap cintan dgn maher zain nie..heheheh..lambat ag laa tu

    ReplyDelete