Friday, December 31, 2010

2010 Dalam kenangan....

Begitu cepat masa yang berlari dan kini saya masih lagi mampu menghirup udara segar dan masih lagi diberi kesempatan untuk menyambut tahun 2011 yang bakal menjelang...namun 2010 tetap segar terpahat kukuh dalam ingatan saya menjadi antara koleksi-koleksi kenangan saya sepanjang hidup ini.....Tidak kata yang cantik untuk saya gambarkan tentang kenangan tersebut cukuplah sekadar dengan potret-potret menceritakan semuanya..........

          
Dengan yan dan fatin dekat ict Shah Alam..


Dengan yan dekat Gentig... kota keriangan ^_^


Wani dan Malim Ghorzali....penulis novel yang saya kaji



Putera-puteri persuratan dengan baju kebanggaan kami...

Rombongan ke DBP...

Nampaknya ada banyak juga potret dalam simpanan saya yang hilang mungkin kecuaian saya yang lalai dalam menjaganya ataupun si tikus mana yang berani masuk dalam laptop saya nie!!!!!.....hehehe, serius ada tikus yang menghilangkan potret-potret kenangan saya.....




Ooooohhh tak mengapa wahai cik tikus, disebabkan oleh tahun baru maka beta dengan ini maafkan awak...^_^ sebenarnya bukan cik tikus tapi rasanya yang terrrrrrrrrrrrpadam separuh potret-potret tersebut semasa operasi membersihkan local D yang mula menunjukkan tanda amaran...tak mengapa boleh mintak dengan kawan lagi...apa gunanya ada kawan kannnn.....


Majlis berbuka puasa...
Keluarga besar Che Harun masa Rayer.......ada lagi yang tercicir

Jejak kasih darjah 6...semua dah berubah...


Wani dan sofea dekat sekolah teknik Ampang untuk simulasi ko-k

Majlis bakar sampai rentung....
Ermmm sebenarnya masih banyak lagi kenangan saya sepanjang tahun 2010 tapi cukuplahhh setakat ini yang lainnya saya simpan dalam ingatan...kenangan tetap segar di ingatan.....


Ermmmm mahu masukkan seorang lagi insan istimewa 
tapi nanti heboh satu malaya
lagipun Pok Cik maluuuuuuuu katanya
jadi biarkan segar dalam kenangan

Kenangan ada pelbagai rupa
pahit, manis dan kelat
jangan pernah membenci kenangan
walau seteruk manapun iaa
kerana yang namanya kenangan
tetap terpahat kukuh menjadi tugu ingatan 

No comments:

Post a Comment