Wednesday, November 10, 2010

Putus cinta bermusim??

Nampaknya tahun nie musim putus cinta kot..ramai jew pasangan yang bertahun bercinta namun gagal jua merealisasikan mahligai impian mereka bersama. Saya yang berada di tengah antara kalangan mereka hanya memerhati sahaja..laki cakap perempuan tak setia dan perempuan cakap lelaki yang mula berubah...sebenarnya salah siapa ye???

Perempuan cakap dulu sebelum bercinta bukan main baik tapi bila dah dapat perempuan idaman hati mula perangai berubah..tapi kalau saya fikir-fikirkan pun memanglaa masa mula-mula kita mengayat seseorang kita akan berusaha sekuat mungkin..Macam orang nak menanam padi pun adaa kan..sanggup buat semua asalkan dapat perempuan idaman. Bila dan dapat buat apa lagi berusaha keras mcam dulu..kita hanya perlu semai dan jaga..baja biar cukup..moga kasih sayang itu terus erat.

Tapi yang perempuan macam susah nak faham kann..terus fikir bukan-bukan, cakap teruna dan tak sayangla, dah jumpa orang barula..dah berubah laaa..semuanya ada...ermm saya rasa saya pun begitu~~~~

Cinta anugerah terindah buat manusia..jangan sia-siakan ye!!

Perempuan lebih banyak menangis dari lelaki tapi kadang-kadang perempuan menangis tanpa menitiskan air mata sebab dia menangis dalam hati...Sebab teruna tak suka tengok perempuan menangis nanti lama-lama dia bosan...asyik menangis dan menangis...awass tau nanti kena tinggal sebab menangis...

Peningkan bila cakap pasal hal cintan cintun nie...jadi jalan mudah jangan mengantung sepenuh kepercayaan dan berikan sejuta kesetiaan pada dia..Apa-apa pun sayang diri lebih penting~~~~

Awak suka buli saya
sampai kadang-kadang saya rasa geram sangat
nak sangat pergi jauh dari awak bila awak mula hobi awak tu
tapi saya tak bolehh
sebab saya sayang awak!!!
dan sebab buli saya rindu dekat awak  

2 comments: