Friday, November 5, 2010

Family day Persuratan

Hehehehe...tajuk macam gembira je kan..tapi memang gembira sangat kalau berkumpul dengan keluarga persuratan. Aktiviti bakar-bakar sampai hangus nie dah lama dirancang daripada sem lepas lagi namun detik ini barulah kami berkesempatan merealisasikannya berkat peluh keringat safwan dan syazwan (kembar nama jewww) Tarikah keramat 2/11/2010 bertempai di FSSK tercinta..pembakarn tersebut berlaku...jommm ikot saya menyoroti kembali apa yang berlaku.. ^...^.

Saya n mona...cayunk kamu...


Comel tak kami????hajar n me



kesian apih n wan,smpai mandi peluh malam 2...Dr.Zubir bagi arahan je ker????



Makan besar...nyum-nyummm 




Lagu maher zain 1 farah n ain..(deejay kew??)

Ada macam finalis gadis melayu tak??


Amboii nik main mata dengan sape 2??Ehh mana lagi 5 kumbang nie??

Rajin tak saya....^...^

Jadi model kew??? curi tulang laa nie...


Memang betul-betul seronok malam tu sampaikan saya balik pukul 11 ...kalau ma tahu mesti kena ceramah motivasi..sowiee ma darurat....Nati sem depan kita buat kambing ok..cukup bajet tak????


Bintang dan bulan melengkapkan langit pada waktu malam
cantik memukau mata
dan kamu semua telah melengkapkan hari-hari saya
terima kasih untuk satu lagi kenangan terindah ini



No comments:

Post a Comment