Sunday, February 27, 2011

Ermmm mau jd ape yerrrr???



Kalau kita diberi pilihan untuk mempunyai keistimewaan macam kartun lam tv or komik..kita nak jadi ape yerrr??? Mesti banyak yang kita nak jadi kan..baik jawap yerr..kalau tak,ketuk kepala pakai garfu..hehehehhe..

Okelah...pilih tiga jerk taw..ermmm empat laaa...ehh lima laa...ok fine..tiga jerk,nati semua nak tulis kat sini...panjang pulak list yang muncul dalam kepala nie..^_^

kalau boleh saya nak jadi kartun midori..kartun Jepun yang comel 2...mungkin disebabkan terpengaruh maka saya meletak alamat ym juga dengan nama midori...bajet comel cam kartun bila orang panggil saya cam tu....kelebihan si midori ini ialah perempuan biasa yang menjadi sebesar ibu jari selepas jatuh cinta dengan jejaka hotttttt dekat skol, maka melekatlaa si midori ni kat tangan si hot nie...wohaaaa,,,sangat romantik,dapat dekat dengan orang yang kita sayang......



Tengok si midori 2...comel kang!!!!!

yang kedua saya nak jadi cam sailormoon..hahahahha....Tampo diri sendiri, sebab agak melampau sesangat...well saper yang tak nak jadi secomel mereka ni dan ada kuasa untuk melindungi diri n dunia....wakakakakak..gelak jahat disitu....yelah kalau ada kuasa bolehlaa saya kerjakan lelaki yang tidak tahu untuk bersopan santun dengan perempuan.....







Yang ketiga saya pilih...ermmm ape yerrr,,,,nak fikir sejam..:P, ok2...saya sambung selepas sejam, saya nak jadi sizuka kotttttttttttttt...sebab dia comel...tangkap cintun dengan mata dye..hehehehehhe..aci tak pilihan saya nie....







Hhahaahahha...saya nak jugak masukkan yang ke4 nie...sebab saya suka, pertama kali dalam idup zaman budak-budak kecil minat dengan aksi ganas-ganas sebab dye punyerr heroo..perrrrgggghhh ensem....Izinkan aq menatap matamu......:P.....PERKENALKAN SANG KEKASIH SAYA SAMURAI X......Hahahahah...motif guna font besar????sesajer...nk tunjukkan tahap cintun disitu...










Dalam hidup banyak yang kita inginkan
tak pernah puas dengan sesuatu
belajar menerima dan memberi dengan tulus
seperti tulusnya sayang saya pada awak.....












2 comments:

  1. sukenyer tgok midori...rindu tol nk tgok ag...huhu

    ReplyDelete
  2. Long:aq rindu kat samurai x ag...kack tuuuu hehehe

    ReplyDelete