Monday, January 24, 2011

Angan @ Realiti

Nak tanya kamu semualah ,pernah tak rasa sesuatu peristiwa dalam hidup ni macam pernah berlaku dan berlaku lagi, tak pun kita angankan satu peristiwa dan betul-betul jadi realiti????

Saya rasa macam pernah mengalami peristiwa yang sama berulang kali ataupun saya yang berangan nie (sambil menampar pipi sendiri)...pernah satu peristiwa yang berlaku dalam hidup saya dan saya rasakan pernah berlaku dahulu....ye ker?????

Peristiwa tengahari hari tadi misalnya, saya dalam perut bas untuk menuju ke fakulti bagi mengadakan perbincangan dengan rakan sekelas tentang tugasan kami dan salah satu hobi yang paling saya sayang ialah membina angan-angan dalam bas (perrrrghhh sangat suka)...rasanya banyak juga yang mengikut jejak kaki saya kan..kan..

sempat juga semasa dalam perut bas tadi saya mengangankan bahawa dilamar oleh seseorang dan saya layan jelahhh angan-angan tersebut hinggalah sampai ke fakulti...dan semasa siap perbincangan tersebut, memang betol saya dilamar!!!!....wah siapa yang melamar saya????saya bemimpi barangkali..jap tapi bila tampar saya rasa sakit...memang realiti....so apa maknanya????..dilamar oleh siapa???






KE BAWAH YER..........















Ermmm...erkkk...ermmm..berdebar pula saya nak berkongsi pengalaman  paling berharga ni!!!
sebenarnya saya dilamar untuk menyiapkan tugasan yang diberikan pada hari cuti!!!!Arrrrrrrrrrrghhhh.....tension,rasa cam nak cekik-cekik bila terpaksa merosakkan hari cuti yang bagaikan bulan madu itu...




Cinta bukan sekadar ucapan dan luahan
tapi sejauhmana kita mampu membawa
dia yang kita cintai ke jalan ALLAH
Terkedu sekeping hati
bila awak cakap
awak sedia jadi iman saya
sampai bila-bila saya cintakan awak
InsyaALLAH.


ok..ok..saya terima lamaran awak!!!Jumpa tempat biasa ^_^

No comments:

Post a Comment